søndag 1. mars 2009

Helg


Har ikke skjedd så mye... Helga har blitt tilbrakt sammen med Sigrid. På fredag var vi på lokalrock på gimle sammen med Åsa. På lørdag var det så fint vær at vi fant ut at vi skulle gå tur, men vi endte opp med å gå i byen, på biblioteket og på kafé. Etterhvert kom Åsa nedover og vi kosa oss på taket. på kvelden så jeg og Sigrid hair og spiste pizza sammen med Sigrid sin familie. De hadde laget en pizza uten kjøtt bare til meg:

Ja, også har jeg gjort noe jeg aldri har gjort før i helgen. Jeg var ute og øvelseskjørte!! Det var faktisk ganske morsomt, men jeg må si jeg ble litt skremt i begynnelsen når jeg var ganske nært å kjøre inn i en snøhaug fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg bremset. Vet jo at bremsingen er ganske elementert, men jeg bare begynte å kjøre uten å vite hva noen av knappene og spakene var til. Jeg har jo lært meg det nå, og jeg synes jeg ble ganske flink etterhvert. Pappa var også ganske flink. Han ble ikke stresset i det heletatt, eller hvis han var det var han ganske flink til å skjule det.


I dag driver jeg å tar igjen de leksene jeg ikke fikk gjort forrige uke, akkurat det jeg liker å bruke helgene mine på!



-Mathilde

7 kommentarer:

Anonym sa...

haha, kjørte du den store bilden deres?

Mathilde sa...

jepp, men æ va jo veldig flink så det gikk greit

Anonym sa...

WOW! æ e jammen fotogen når æ snakka...

Anonym sa...

helt enig. Du er alltid flott Sigg

Anonym sa...

takk åsa

Anonym sa...

åsa?

Anonym sa...

fette fin mobil!