torsdag 5. mars 2009

Torsdag? nå?

Dagene går forbi så fantastisk fort. På mandag tenker jeg " å nei, nå er det en hel uke til helga", men pluttselig så er det torsdag uten at jeg har merket at dagene går forbi. Det er litt skummelt i grunnen. Har egentlig ikke fått gjort så mye denne uken heller. Det har gått i skole som vanlig også har jeg begynt å jobbe igjen. Fantastisk! Endelig kan jeg tjene litt penger igjen, er ikke noe morsomt å være blakk har jeg erfart etter å ha levd godt ganske lenge. Ellers har jeg vært på trening og det er jo alltid interessant med tanke på at vi må være byens slappeste lag. Noen treninger går bort på å stå på hode, noe som hadde vært greit hvis vi drev med turn, men vi er et fotballag. Vi bruker også å ha fritreninger der vi kan gjøre akkurat hva vi vil hele treningen. Dette synes treneren min er en fantastisk god ide, er ikke helt enig med han der og i mye annet. Vi bruker halve treningen på prat og det er et under om jeg kommer hjem svett slik som i går.

Nå har vel dette innlegget utviklet seg til å bli en liten oppramsing av hva som har skjedd denne uken, så da bare fortsetter jeg. I dag var jeg på linsekontroll. Jeg trengte bare å se inn i en "maskin" å lese de bokstavene jeg så. Dette tok 5 minutter og var til ingen nytte sånn helt egentlig siden jeg slapp å justere noe på linsene mine. Jeg har sett to dokumentarer denne uken. Om Mao og den kalde krigen. Og ja jeg gjør dette frivillig. Jeg synes det er veldig interessant med dokumentarer. Så jeg har bestemt meg for å prøve å ikke se på TV i det heletatt, men det går ikke så veldig bra.

Hvis dere vil høre noe veldig fint OG lokalt så klikk på play da vell!



Ja, det holdt jeg nesten på å glemme. jeg og Margrethe har startet band! Det blir bra, jeg må bare lære meg å spille noe instrument først.

-Mathilde

3 kommentarer:

Anonym sa...

enig, det va veldig fint :)

Anonym sa...

"Jeg og Margrethe har startet et band" !??? Føler meg glemt for jeg er ikke nevnt! :@ åsa

Anonym sa...

ilu sangen og bandet vårt + åsa. Kanskje det skal hete The Margrethe n Mathilde band+ åsa :D